zondag 5 juli 2009

Leuk shirt!!


Wat een leuk shirt heb je aan!
Ik ben nou eenmaal gevoelig voor uiterlijkheden en ik vond echt dat deze vrouw een leuk shirt aan had. Ik kende haar niet echt, maar zij had mij vaker gezien, ook buiten Samma. Ze stond bij de boeken en vroeg me wat ik vond van een boek dat ze in haar hand had. Het ging over Afrika en het was nieuw en ik was net in Afrika geweest. Ik wist niks van dat boek, maar was net als zij wel nieuwsgierig, al was het alleen maar omdat Afrika nog helemaal in mijn lijf zat.
Via Afrika en mijn belevenissen, naar haar werk en binnen de kortste keren naar ons eigen persoonlijk leven. We zaten er voordat we er erg in hadden. En dat terwijl het snikheet is in de winkel en bovendien best wel druk vanwege de tweedehands boekenmarkt. Maar het mocht niet baten. De klik was er en de herkenning van ons persoonlijke leven als alleenstaande vrouwen. Het gaat jullie niet echt iets aan waar we het allemaal over hadden, maar ik kan er achteraf altijd wel heel erg van onder de indruk zijn hoe God mensen bij elkaar brengt. Gewoon door spontaan een complimentje te maken over een leuk shirt. Moet ik vaker doen, jij misschien ook?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten